Інформаційна технологія реалізації алгоритму синтезу графа оцінювання критеріїв опанування компетенцій

  • Гайдур Г. І.
  • Ільїн О. О.
  • Сєрих С. О.

Анотація

Розглянуто підхід до організації процесу формування освітньої траєкторії студента, яка дозволить структурувати зміст стандартів вищої освіти, зокрема складання навчальних планів і змістове наповнення відповідних дисциплін. Запропоновано метод, який уможливить автоматизацію зазначеного процесу для отримання найкоротшого оптимального шляху при опануванні тієї чи іншої компетенції згідно з певною програмою вищої освіти.

Ключові слова: стандарт вищої освіти; компетенція; уміння; знання; результат навчання; модель; ієрархія.

Номер
Розділ
Статті