Дослідження принципів і механізмів віртуальної реальності та використання їх у навчальному процесі початкових класів
DOI: 10.31673/2412-9070.2023.055255
Анотація
Якість освіти є важливим питанням для України, адже це основа, від якої залежить майбутнє як кожної людини, так і суспільства та держави в цілому. Освіта поділяється на рівні, першим з яких є початкова освіта. Його мета — розвиток дитини, який забезпечить її готовність до життя в демократичному та інформаційному суспільстві. Одним із важливих предметів початкової освіти є математика. Модель навчання дітей цифрового покоління має зважати на зміни, які відбуваються через постійні відкриття та розвиток людства. Віртуальна реальність уже широко використовується в багатьох різних сферах, включно з наукою, археологією, історією та архітектурою. Уведення цієї технології в галузь освіти може позитивно вплинути на процес навчання в початковій школі.
Ключові слова: віртуальна реальність, 3D-об'єкти, Unity3D.
Список використаної літератури
1. Скворцова С. О., Онопрієнко О. В. Нова українська школа: методика навчання математики у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах інтегративного і компетентнісного підходів // Ранок. С. 9–25.
2. Савченко О. Я. Типова освітня програма з математики (1-2 класи) [Електронний ресурс]. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-1-4-klas/nush/2019/10/1-2-dodatki.pdf
3. Цифрове покоління: психолого-педагогічне дослідження проблеми [Електронний ресурс]. URL: https://naurok.com.ua/cifrove-pokolinnyapsihologo_pedagogichne-doslidzhennyaproblemi-255026.html
4. Virtual Reality, VR [Електронний ресурс]. URL: https://www.it.ua/knowledge-base/technologyinnovation/virtualnaja-realnost-vr
5. Безпечна хімія та динозаври на уроці: як VR/AR-технології змінюють шкільну освіту [Електронний ресурс]. URL: https://mezha.media/articles/vr-ar-tekhnolohiizminiuiut-shkilnu-osvitu/
6. Parisi T. Learning Virtual Reality. P. 128.