Застосування методів генерації ігрових структур для гри з відкритим всесвітом у жанрі RPG
DOI: 10.31673/2412-9070.2025.018721
Анотація
Стаття розглядає важливі аспекти використання методів генерації ігрових структур для створення унікального ігрового процесу. У зв'язку з поширенням технологій генерації 3D світу у сучасних іграх, виникає необхідність вдосконалення процесів налаштувань та контролю за генерацією світу. Автори досліджують вплив використання алгоритмів генерації ігрових структур на покращення якості ігрового процесу, а також на оптимізацію гри. Стаття розглядає можливості застосування алгоритмів генерації ігрових структур для автоматизації процесів створення світу. Це містить в собі підбір оптимальних параметрів генерації, таких як швидкість, навантаження процесора та інші. Автори розглядають можливість створення моделей прогнозування, які дозволяють передбачати оптимальні умови генерації ігрових структур для конкретних комп’ютерів та користувачів. Основна увага приділяється усуненню дефектів генерації за допомогою алгоритмів створення об’єктів та аналізу великого обсягу даних, зібраних під час процесу відкриття гри для того, щоб було вибрано оптимальний алгоритм. Застосування методів генерації ігрових структур дозволяє виявити можливі неполадки під час генерації та знайти оптимальні шляхи для їх виправлення. Це не тільки підвищує якість генерації ігрових структур, зменшує відсоток навантаження на операційну систему, але й забезпечить стабільність цих процесів. Загальний висновок статті полягає в тому, що застосування методів генерації ігрових структур до створення світу в 3D грі має великий потенціал для покращення ефективності гри та оптимізації процесів її створення. Подальше дослідження в цьому напрямку може відкрити нові можливості для індустрії створення ігор та їх дизайну, сприяючи розвитку цифрового виробництва.
Ключові слова: 3D ігри, 3D моделі, ігрові структури, алгоритм, NPC, RPG, Open world, інформаційні системи, інформаційні технології, моделювання програмного забезпечення.