Проблеми впровадження CRM­-cистем

DOI №______

  • Катков Ю. І. (Katkov Yu. І.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ
  • Звенігородський О. С. (Zvenihorodsʹkyy O. S.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ
  • Прокопов С. В. (Prokopov S. V.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ
  • Пупченко А. В. (Pupchenko A. V.) Державний університет телекомунікацій, м. Київ

Анотація

Описано вразливість елементів CRM-системи, яка є одним із сучасних інструментів підвищення ефективності роботи з партнерами підприємства. Застосування CRM-системи має об‘єктивні переваги, вона уможливлює підвищення ефективності роботи персоналу із залученням й утриманням клієнтів, об'єднання маркетингу з організаційними і технічними засобами, що в свою чергу дозволяє збільшити продуктивність і прибуток підприємства. Особливо уважно розглянуто організаційні проблеми у процесі впровадження CRM-систем на підприємстві.

Ключові слова: CRM; система; клієнт; менеджер; SAP; IVR; обслуговування клієнтів; загроза; уразливість; керівництво.

Список використаної літератури
1. Википедия [Електронний ресурс]. URL: Система управления взаимоотношениями с клиентами (Дата перегляду 5 травня 2019).
2. Koder logic [Електронний ресурс]. URL: http://www.koderlogic.ru/stat_17_1.htm (Дата перегляду 5 травня 2019).
3. Даник Ю. Г., Катков Ю. І., Пічугін М. Ф. Національна безпека: запобігання критичним ситуаціям: монографія. Житомир: Рута, 2006. 386 с.
4. Вишнівський В. В., Катков Ю. І., Сєрих С. О. Роль і місце інформаційної інфраструктури під час виникнення явища критичності організаційної системи // Зв’язок. 2017. №5. С. 51–56.
5. Ефромеева Е. В., Лелаев М. И., Ефромеев Н. М. Актуальность внедрения CRM-систем // Проблемы современной науки и образования. 2016. № 8 (50). С. 51–54.
6. Королева О. А. Внедрение CRM-системы в организации // Новая наука: Стратегии и векторы развития. 2015. № 6-1. С. 152–153.
7. Виды CRM-систем: как выбрать подходящее решение. Практика CRM [Електронний ресурс]. URL: http://www.crm-practice.ru/articles/1141/ (Дата перегляду 5 травня 2019).
8. Система SAP R3 ERP — описание модулей программы [Електронний ресурс]. URL: http://www.clouderp.ru/tags/sap_r3_erp/ (Дата перегляду 5 травня 2019).
9. Описание системы Oracle Siebel CRM [Електронний ресурс]. URL: http://www.crm-practice.ru/crm-systems/292/383/ (Дата перегляду 5 травня 2019).
10. Microsoft Dynamics CRM Online-система, о которой можно мечтать [Електронний ресурс]. URL: http://www.crm-practice.ru/articles/3294/ (Дата перегляду 5 травня 2019).
11. Лялина М. В. Эффективность внедрения CRM-систем // Новая наука: Опыт, традиции, инновации. 2015. № 6. С. 245–247.
12. Агєєва С. П. Проблеми впровадження CRM // Молодий вчений: електрон. версія журн. 2013. №11. С. 37–38. URL: https://moluch.ru/archive/58/8001/ (Дата перегляду 5 травня 2019).
13. Козлов С. С., Прохоров И. В. Анализ причин неудачного внедрения CRM-систем // Известия Юго-Западного гос. ун-та. Серия: Управление, вычислительная техника, информатика. Медицинское приборостроение. 2015. № 1 (14). С. 14–24.
14. Чепурная Е. В. Использование crm-систем в экономике // Проблемы современной экономики. Новосибирск. 2016. № 35. С. 138–143.

Номер
Розділ
Статті