Методики генерації сценарію поведінки супротивника в іграх жанру покрокової стратегії

DOI: 10.31673/2412-9070.2024.024851

  • Кузьменко Є. О. (Kuzmenko Ye. O.) Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій, Київ
  • Дібрівний О. А. (Dibrivnyy O. A.) Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій, Київ

Анотація

Досліджено методи генерації сценарію поведінки супротивника в іграх жанру покрокової стратегії. Супротивник у грі є невід'ємною частиною ігрового процесу. Від його роботи, складності та взаємодії з гравцем залежить якість гри загалом.
Зосереджено увагу на аналізі сучасних систем генерації поведінки супротивника, їх недоліках, а також на загальних характеристиках і особливостях штучного інтелекту в іграх жанру покрокової стратегії. Було доведено, що наявні методи генерації поведінки штучного інтелекту супротивника мають низку як переваг, так і недоліків.

Ключові слова: штучний інтелект; алгоритми генерації; покрокова стратегія; методи генерації.

Список використаної літератури
1. Tribes: A New Turn-Based Strategy Game for AI Research / Y.-J. Hsu, S. Emmanouilidis, B. Khaleque, R. Gaina // Proceedings of the AAAI Conference on Artificial Intelligence and Interactive Digital Entertainment. 2020. 16(1). Р. 252–258. URL: https://doi.org/10.1609/aiide.v16i1.7438
2. STRATEGA - A General Strategy Games Framework / A. Dockhorn, J. Hurtado-Grueso, D. Jeurissen, D. Perez-Liebana. 2020. URL: https://qmro.qmul.ac.uk/xmlui/bitstream/handle/123456789/69386/Perez-Liebana%20Stratega%20-%20A%20General%20Strategy%20Games%20Framework%202020%20Accepted.pdf?sequence=2 ( дата звернення 23.10.2023)
3. Rolling horizon evolutionary algorithms for general video game playing / R. D. Gaina, S. Devlin, S. M. Lucas, D. Perez // IEEE ToG. 2021. Р. 1–11.

Номер
Розділ
Статті