Реалізація додатку генерації кросвордів з можливістю адаптації під Java-сумісні платформи

DOI: 10.31673/2412-9070.2024.062213

  • Кравчук Н. О. (Kravchuk N. O.) Державний університет інформаційно – комунікаційних технологій, Київ
  • Ільїн О. О. (Ilin O. O.) Київський національний університет будівництва та архітектури, Київ

Анотація

У статті розглядається методика реалізації програмного додатку генерації кросвордів для навчальних цілей, яка передбачає застосування адаптивної методики розробки. Кросворди розглядаються як інструмент підвищення зацікавленості під час вивчення дисциплін студентами молодших курсів. Наводяться основні типи кросвордів, алгоритми генерації їх структури. На основі дослідження існуючих програмних засобів, зроблено обґрунтування вимог до додатку. Запропонована методика розробки передбачає застосування архітектурного шаблону MVC під час розробки, з адаптацією під рівень знань студентів молодших курсів. Застосування MVC дозволяє застосувати графічний фреймворк для розробки графічного інтерфейсу і в той же час надає можливість адаптувати додаток під інші java-сумісні платформи, такі як  Android.
Ключові слова: кросворд, мова програмування Java, модель, представлення, контролер, MVC.

Список використаної літератури

1. Maiga Chang, Rita Kuo, Kinshuk Gwo-Dong Chen Michitaka Hirose (Eds.) Learning by Playing. Game-based Education System Design and Development // Proceedings of 4th International Conference on E-Learning and Games, Edutainment 2009, Banff, Canada, August 9-11, 2009.-595p.
2. Prensky, M.: Digital Game-Based Learning. McGraw-Hill, New York (2004).
3. XWords – [Електронний ресурс] – режим доступу: https://www.xwords-generator.de/en (дата звернення 15.03.2024).4. ClassTools.net – [Електронний ресурс] – режим доступу: https://www.classtools.net/crossword/ (дата звернення 20.05.2024).
5. My Crossword Maker – [Електронний ресурс] – режим доступу: https://mycrosswordmaker.com (дата звернення 20.05.2024).
6. В.В. Вишнівський, Г.І. Гайдур, М.П. Гніденко, О.О. Ільїн, К.П. Сторчак Модель єдиного інформаційного простору управління навчальним процесом // Науково-практичний журнал «Зв'язок». – К.: ДУТ, 2017. – №1. – С. 30–33.
7. Java™ Platform, Standard Edition 17 API Specification – [Електронний ресурс] - режим доступа: https://docs.oracle.com/en/java/javase/17/docs/api/index.html (дата звернення 20.02.2024).
8. David J. Eck Introduction to Programming Using Java Version 9.0, Swing Edition / [Електронний ресурс] – режим доступу: https://math.hws.edu/javanotes-swing/ (дата звернення 20.02.2024).
9. Crossword. In Wikipedia, The Free Encyclopedia. [Електронний ресурс] – режим доступу: https://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Crossword (дата звернення 20.02.2024).
10. Blank Crossword Puzzle Template. Зображення. https://www.pinterest.com/, https://i.pinimg.com/736x/22/86/c6/2286c6c35f9c50516403e80641c2baaa.jpg.
11. Nurdin, Rizki Azhar , Dahlan Abdullah The Implementation of Backtracking Algorithm on Crossword Puzzle Games Based on Android // Journal of Physics: Conference Series 1363 (2019).

Номер
Розділ
Статті