Аналіз сучасного етапу розвитку штучного інтелекту в телекомунікаціях

DOI: 10.31673/2412-9070.2025.019552

  • Довженко Т. П. (Dovzhenko T. P.) Державний університет інформаційно – комунікаційних технологій, Київ
  • Бондарчук А. П. (Bondarchuk A. P.) Державний університет інформаційно – комунікаційних технологій, Київ

Анотація

Штучний інтелект (AI) стрімко входить до багатьох сфер людської діяльності. Вже значна кількість підприємств, в першу чергу телекомунікацій, використовують його в своїй роботі. Застосування AI для аналізу трафіка дає можливість краще виявляти та реагувати на аномальні зміни в транспортному потоку, швидко запобігати таким затримкам, які в кінцевому рахунку погіршують взаємодію з користувачем. Привнесення штучного інтелекту в галузь телекомунікацій веде до збільшення ефективності в керуванні мережею, покращує взаємодію з клієнтами, гарантує ефективність і безпеку систем. Алгоритми AI використовують оптимізацію по розподілу ресурсів, автоматизують ініціалізацію та масштабування мережі, а також організують функції віртуальної мережі. Все це підкреслює важливість штучного інтелекту і необхідність інтеграції його в телекомунікаційні проєкти.

Ключові слова: штучний інтелект, телекомунікації, трафік, інформаційні системи, комп’ютерні технології.

Номер
Розділ
Статті